Кошик
132 відгуків
+380 (96) 728-26-13
+380 (50) 294-91-13
KRAMAR.IN.UA
Кошик

Правила обміну та повернення товару, гарантійні зобов'язання

Правила обміну та повернення товару, гарантійні зобов'язання

         

Шановний покупець. Просимо ознайомитись з правилами обміну та повернення товару придбаного в нашому магазині, а також гарантійними зобов'язаннями.

Будьте уважні. Обов'язково огляньте посилку у відділенні пошти на предмет пошкоджень при транспортуванні. Оплата за транспортування замовлення або накладений платіж здійснюється тільки після огляду відправлення. Навіть якщо менеджер пошти запропонує оплатити що-небудь перед оглядом – відмовляйтеся, у Вас є право оглянути посилку. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі йому товару. (Ст. 668 ЦКУ)

У разі виявлення пошкоджень, ні в якому разі не забирайте посилку, навіть якщо замовлення вже оплачено. Зв'яжіться з нами і ми протягом доби надішлемо ваше замовлення ще раз.

Ми завжди намагаємося врахувати всі нюанси нашого товару і запропонувати саме ту запчастину, яка підходить для вашої техніки. Але якщо з якихось причини, придбаний товар Вам не підійшов,- згідно ЗКУ «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний протягом 14 днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд і споживчі властивості...

Якщо сервісант встановив замовлену запчастину, але техніка не працює, зв'яжіться з нами для проведення консультації, можливо причина поломки в іншому.

Якщо у Вас є підозра що придбаний товар не працює, претензії щодо товару приймаються протягом 14 календарних днів з моменту отримання покупцем товару.

Витрати і ризики по доставці рекламаційного товару лягають на покупця, але в разі задоволення претензій відшкодовуються продавцем.

Згідно ЗКУ «Про захист прав споживачів» та Цивільного Кодексу України продавець у разі необхідності має право на перевірку якості товару - протягом 14 днів. Але ми намагаємося перевірити товар одразу при отриманні або протягом 2-3 днів.

Ризик випадкового знищення або пошкодження рекламаційного товару, а також відповідальність за його збереження, переходить до продавця з моменту передачі йому товару.

У разі задоволення претензії і неможливості обміну або ремонту, повернення коштів за рекламований товар і відшкодування витрат за доставку здійснюється протягом 7 днів на банківську карту Покупця.

На товар, придбаний в нашому магазині, діє гарантія на протязі 6-ти місяців з моменту закінчення 14-ти днів від дати отримання товару покупцем. Для збереження гарантії, встановлення на обладнання проводиться тільки фахівцем сервісної організації, який має відповідні допуски і діючі свідоцтва від офіційного представництва виробника обладнання, копії яких у разі виникнення гарантійного випадку додаються. Також додаються копії Акта технічного стану (огляду) обладнання в якому вказана причина несправності та Акта виконаних робіт. Для плат обов'язковою умовою є підтвердження сервісанта (можна у вищевказаних Актах) про підключення проводу заземлення і стабілізатора напруги сервісованого обладнання, сертифікованого в Україні (копія сертифіката додається).

Гарантія поширюється на істотні недоліки, допущені з вини виробника, які перешкоджають використанню виробу за його призначенням. Гарантія не поширюється на несправності, що виникли в результаті впливу зовнішніх факторів або неправильного монтажу та експлуатації.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner